Powered by Smartsupp

BLACK FRIDAY - MEGA ZĽAVY - KONČÍ ČOSKORO
Výmena tovaru je možná do 15.1.2024.

Vrátenie/výmena/reklamácie tovaru

Odstúpenie od kúpnej zmluvy

Ak Vám tovar z akéhokoľvek dôvodu nevyhovuje, máte možnosť ich vymeniť alebo vrátiť bez udania dôvodu.

Odstúpiť od zmluvy môžete do 14 dní odo dňa nasledujúceho od prevzatia tovaru, v tejto lehote stačí odstúpenie odoslať.

Tovar zaslaný späť na našu adresu nesmie javiť známky používania (zápach, pranie, iné známky nosenia) a pokiaľ možno zabalené v pôvodnom neporušenom obale s visačkami v stave a hodnote aké ste tovar prevzal.

Odstúpenie od zmluvy v lehote 14 dní nemožno chápať ako možnosť bezplatného zapožičania tovaru.

Tovar, ktorý chcete vrátiť zabaľte a do balíka priložte vyplnený vzorový  formulár na odstúpenie od zmluvy.

Do štrnástich dní, od prevzatia vráteného tovaru, Vám budú vrátené peňažné prostriedky za vrátený tovar.

V prípade vrátenia len časti vecí z faktúry bude prepočítaná suma o objemovú a vernostnú zľavu, popr. iné zľavy uvedenej na faktúre a týkajúce sa vráteného tovaru.

Tovar, ktorý vraciate späť nezasielajte na dobierku. Takto došlá zásielka nebude prijatá.

Balíček zašlite na adresu predávajúceho:

Eshop Company s.r.o.
Palkovice 967
Palkovice
73941 Czech Republic

 

Postup pri výmene tovaru

Tovar na výmenu nám pošlite s vyplneným vzorovým  formulárom na výmenu tovaru .

Odporúčame overiť dostupnosť položiek na webe www.megastreet.sk, ktoré požadujete na výmenu. Potom nám zašlite e-mail na info@megastreet.sk, kde nám napíšete číslo vašej objednávky a požadovanú výmenu. Tým Vám tovar rezervujeme, než dorazí balíček k nám, nech máte istotu, že sa tovar neodprodá.

Tovar zaslaný späť na našu adresu nesmie javiť známky používania (zápach, pranie, iné známky nosenia) a pokiaľ možno zabalené v pôvodnom neporušenom obale s visačkami v stave a hodnote aké ste tovar prevzal.

Balíček zašlite na adresu predávajúceho:

Eshop Company s.r.o.
Palkovice 967
Palkovice
73941 Czech Republic

Po prevzatí vráteného tovaru Vám potom zašleme Vami požadovaný tovar, poštovné tu neplatíte. To znamená, že platíte iba poštovné k nám, neplatíte poštovné späť.

V prípade, že bude výmena za menej peňazí než bolo pôvodne, napíšte nám prosím číslo účtu, aby sme mohli preplatok vrátiť. Pokiaľ bude výmena vyššia, tovar zašleme na dobierku.

Reklamačný poriadok

Reklamační poriadok se riadí aktuálnym predpiosom Občianského zákonníka.

Na všetok tovar nášho e-shopu sa vzťahuje záruka 24 mesiacov.

Záručná doba začína plynúť zásadne dňom uvedeným na doklade o zakúpení veci (faktura, predajka).

V prípade, že sa počas tejto doby vyskytne vada na výrobku, má kupujúci právo na reklamáciu. V tom prípade pošle reklamovaný výrobok najlepšie s kópiou faktúry a vyplneným reklamačním listom, ktorý si stiahne tu :  Reklamační list .

Balíček zašlite na adresu predávajúceho:

Eshop Company s.r.o.
Palkovice 967
Palkovice
73941 Czech Republic

V prípade, že reklamujete viac tovaru, je nutné vyplniť formulár na každé zvlášť.

Tovar na reklamáciu zasielajte čisté. Zabaľte do vhodného obalu. Dopravca neručí za zle zabalené zásielky a výrobca neuzná záruku u tovaru poškodeného pri preprave.

Na vybavenie reklamácie má predávajúci 30 dní od prevzatia tovaru.

V prípade, že reklamácia bude oprávnená, má kupujúci právo na úhradu nevyhnutných nákladov, a to poštovného, ktoré uhradil pri odoslaní reklamovaného tovaru. Ak Kupujúci zvolil iný, než najlacnejší spôsob dodania tovaru, ktorý predávajúci ponúka, vráti Predávajúci Kupujúcemu náklady na dodanie tovaru vo výške zodpovedajúcej najlacnejšiemu ponúkanému spôsobu dodania tovaru.V tom prípade oskenujte podací lístok a zašlite na náš kontaktný email info@megastreet.sk.

V prípade, že výrobca reklamáciu uzná bude čiastka vrátená na Vami uvedený účet. Po vybavení reklamácie sa záručná doba predlžuje o dobu trvania reklamácie.

V prípade neoprávnenej reklamácie sa záručná doba nepredlžuje a náklady za poštovné sa neprepláca.

Ak bola reklamácia tovaru v zákonnej lehote vybavená výmenou tovaru za nový, začne záručná doba plynúť znova od dátumu vybavenia reklamácie.

Všetky doklady týkajúce sa reklamácie si vždy starostlivo uschovajte.